دیدنی ها
آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها
کد خبر : 20201 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

پايگاه خبري تحليلي نقد غذا: از زمان شیوع کرونا کوکاکولا بیش از دو میلیون لیتر نوشیدنی، ۱۷۴هزار قلم تجهیزات محافظت شخصی (مانند ماسک) و ده‌ها هزار بسته‌ غذایی اهدا کرده است.

در اوایل سال‌جاری، پس از همه‌گیری ویروس کرونا شرکت کوکاکولا مبلغ ۱۵۰ میلیون پزو فیلیپین معادل حدود ۳ میلیون دلار آمریکا از منابع بازاریابی خود برای کمک به هزاران فیلیپینی که به خاطر شیوع کووید-۱۹ و متعاقب آن اقدامات قرنطینه‌ای در شرایط سخت قرار گرفته بودند، اختصاص داد.
به گزارش بیزینس میرور تا به امروز، این شرکت بیش از دو میلیون لیتر نوشیدنی به ۱۵۰۰ موسسه (اعم از بیمارستان‌ها، سازمان‌های غیردولتی، مراکز محلی دولتی و آژانس‌های ملی) ۱۷۴ هزار قلم تجهیزات محافظت شخصی (مانند ماسک، محافظ صورت، دستکش و …) برای ۵۱ هزار کادر پزشکی و بسته‌های غذایی برای بیش از ۶۰هزار خانواده آسیب‌پذیر اهدا کرده است. این بسته‌های غذایی شامل پنج کیلو برنج، مواد مختلف وعده‌های غذایی، انواع کنسرو، ادویه‌جات، مواد بهداشتی و شوینده‌های مختلف بوده است.

علاوه بر موارد فوق، شرکت کوکاکولا در فیلیپین که یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های حمل ونقل کامیونی در این کشور را اداره می‌کند برای مقابله با بحران همه‌گیری کووید-۱۹ و تقویت کمک‌رسانی، شبکه حمل و نقل خود را برای رساندن نوشیدنی و بسته‌های غذایی ضروری به خانواده‌ها و جوامع در سراسر کشور، از مراکز شهری تا جوامع دوردست اختصاص داده است. کارکنان شرکت کوکاکولا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، عملیات تحویل و امداد را انجام دادند.

گرت مک گوون، مدیرعامل شرکت کوکاکولا در فیلیپین می‌گوید: «قابلیت‌های عملیاتی ما، مانند حضور گسترده در سراسر کشور به همراه ناوگان حمل‌ونقل کامیونی قدرتمند، ما را قادر می‌سازد که بتوانیم کمک‌های بیشتری انجام دهیم و آنها را به افراد بیشتری برسانیم.» وی افزود: «ما نوشیدنی‌ها و بسته‌های غذایی را با کامیون‌های خود حمل کردیم و آنها را به دورافتاده‌ترین شهرها مانند «سبو» و «بوهول» رساندیم. ما از تمام منابع موجود خود استفاده کردیم تا کمک‌های امدادی را به بیشترین تعداد مردم فیلیپین برسانیم.»

بنیاد کوکاکولا و بنیاد سینرجیا، مدت‌های مدیدی است برای شناسایی خانواده‌ها و جوامع نیازمند با مراکز محلی دولتی همکاری می‌کنند.

وین اورهارت، رئیس و مدیر کل کوکاکولای فیلیپین می‌گوید: «ما کاملا متعهد و استوار بر هدف خود برای ایجاد تمایز در جوامعی که با افتخار به آنها خدمت می‌کنیم، هستیم.» وی افزود: «ما اطمینان داریم که همراه با جامعه فیلیپین از این بحران عبور خواهیم کرد و حتی قدرتمندتر بازخواهیم گشت.»

با توجه به سابقه ۱۰۸ ساله کوکاکولا در فیلیپین و وفاداری که در بین فیلیپینی‌ها از آن برخوردار است، این شرکت می‌داند مسوولیت آنها فراتر از تامین نوشیدنی است، بلکه این شرکت خود را ملزم می‌داند که به خصوص در این ایام چالش‌برانگیز در کنار جوامع و مصرف‌کنندگان بایستد و به تعهدات اجتماعی خود عمل کند.

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

Twitter Google+ Facebook
39 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :