دیدنی ها
آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها
کد خبر : 19143 تاریخ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۹

پايگاه خبري تحليلي نقد غذا: در بشقاب این هفته ترکیبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که در تابستان مناسب وعده شام و حتی ناهار نیز هست. استفاده از دانه‌ها و مغزها به‌عنوان منبع فیبر کامل، بسیار مفید بوده و گنجاندن آن در رژیم غذایی فواید زیادی برای سلامتی به همراه خواهد داشت.

در بشقاب این هفته ترکیبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که در تابستان مناسب وعده شام و حتی ناهار نیز هست.

استفاده از دانه‌ها و مغزها به‌عنوان منبع فیبر کامل، بسیار مفید بوده و گنجاندن آن در رژیم غذایی فواید زیادی برای سلامتی به همراه خواهد داشت.

برای تهیه این نوع وعده‌ها می‌توانید حبوبات موردنظرتان را به مدت کوتاهی در روغن‌زیتون بخیسانید و به همراه انواع سبزیجات فصل، ترکیب بسیار زیبا و مغذی برای وعده خود تهیه نمایید.

استفاده از ذرت هم در انواع سالاد ضمن اینکه دریافتی سهم کربوهیدرات شما را تأمین می‌کند، منبع غنی نیاسین هست که برای سلامت پوست بسیار مفید است.

درواقع مصرف مداوم این نوع وعده‌ها به علت استفاده از چند گروه غذایی به‌طور هم‌زمان، بسیار مغذی بوده و توصیه می‌شود.

 

Twitter Google+ Facebook
0 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :