دیدنی ها
آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها
کد خبر : 16687 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

پايگاه خبري تحليلي نقد غذا: تعامل نزدیک و صادقانه با مخاطب هدف اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه برخی از برندها به دلایل نامشخص از تعامل نزدیک و بیان تمام نکات به مخاطب هدف اجتناب می کنند.

مشتریان امروزی بیش از هر زمان دیگری تمایل به ارتباط نزدیک با برندها دارند. این امر انتظارات از فعالیت برندها را به شدت افزایش داده است بنابراین در صورت عدم فعالیت مناسب برند ما در زمینه اطلاع‎رسانی به مشتریان فرآیند تبدیل آنها به مشتریان وفادار با چالش رو به رو خواهد شد.

اهداف برندها از فرآیند بازاریابی محتوایی باید به گونه مطلوب ارتقا یابد. مشکل اصلی در این میان اتکای برخی از برندها به اهداف قدیمی است. ما اکنون در دنیای کاملا متفاوتی نسبت به چند دهه پیش زندگی می کنیم بنابراین جهت‎گیری ما در حوزه بازاریابی نیز باید تغییر یابد. ارزیابی انتظارات مخاطب هدف و تلاش برای ارتقای اهداف برندمان به گونه ای منحصر به فرد ضروری خواهد بود.

اشتباه برخی از برندها در زمینه ارتقای اهداف شان توجه صرف به فعالیت سایر برندهاست. اگر ما فقط به فعالیت رقبا یا برندهای بزرگ توجه داشته باشیم، هیچ‎گاه فرصت کافی برای ارتقای کسب و کارمان به گونه ای مطلوب را نخواهیم داشت. به عنوان مثال، برند ردبول به خوبی با بررسی بازار تولید نوشیدنی های انرژی زا موفق به ایجاد شخصیت منحصر به فرد برای خود شده است. این امر در تعامل نزدیک با اهداف ردبول برای سلطه بر بازار فروش نوشیدنی های انرژی زا در سراسر جهان است.

نکته جالب درباره فعالیت برند ردبول حمایت آنها از رویدادهای ورزشی مهم مانند مسابقات اتومبیلرانی است. به این ترتیب اهداف اصلی ردبول در طول زمان ارتقا یافته است. امروزه وقتی از نوشیدنی های انرژی زا صحبت می شود، بی‎توجهی به ردبول امکان‎ناپذیر خواهد بود. در حقیقت بسیاری از افراد نخست به سراغ ردبول می روند. این امر به خوبی موفقیت تیم بازاریابی این برند در ارتقای اهداف و جایگاه شرکت را نشان می دهد.

 

Twitter Google+ Facebook
0 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :